Oasis of Radical Wellbeing blogs

Blog posts

Radikal självmedkänsla i praktiken

Varför är självmedkänsla särskilt viktigt på platser som universitet?

Palautuminen

Jos ihminen olisi kone

Jos ihminen olisi kone, sen kyky säädellä energiatasojaan tilanteen mukaan, korjata ja kehittää itseään näyttäytyisi hämmentävän taidokkaana

Recovery. Merita Petäjä 2022

If People Were Machines

If people were machines, we would marvel at their robust features for energy regulation, self-repair and auto-enhancement.

Uskonnot Aallossa 1

Religions in Aalto - building a more inclusive campus

April's EDI discussion session's theme was Religions at Aalto. Read here what the facilitators from AaMu (Aalto Muslims Association) thought

Uskonnot Aallossa 1

Uskonnot Aallossa - rakentamassa inklusiivisempaa kampusta

Huhtikuun EDI-keskustelutuokiossa oli aiheena Uskonnot Aallossa. Lue Aallon AaMu-opiskelijajärjestön mietteitä keskustelusta!

Students talking with each other

The goal of Aalto’s wellbeing operations is to build the community by supporting the individual

Aalto University offers you easily accessible support for your studies and all wellbeing-related questions and concerns that you may have.

Kuva: Unto Rautio, Aalto-yliopisto

Aalto-yliopiston hyvinvointitoiminta tähtää yhteisöllisyyteen tukemalla yksilöitä

Aalto-yliopisto tarjoaa opiskelijoilleen matalan kynnyksen tukea opiskeluun ja hyvinvointiin liittyvissä huolissa ja kysymyksissä.

Aalto Wellbeing Ambassadors at CamousOmstart! 9.3.2022. Picture by Suvi Helko, 2022.

On aika palata yhteen

Merita Petäjä: Yhteen tuleminen tuntuu juuri nyt erityisen merkitykselliseltä. Sota Ukrainassa on muuttanut käsityksiämme.

It is time to be together

Merita Petäjä: Getting together now feels especially important. The war in Ukraine has changed the way we see Europe and ourselves.

Oasis of Radical Wellbeing Blue

Hurja itsemyötätunto käytännössä

Miksi itsemyötätunto on erityisen tärkeää yliopiston kaltaisissa yhteisöissä?

Oasis of Radical Wellbeing Blue

Fierce Self-compassion in Action

Why is self-compassion especially important in places like universities?

Rdikaali hyvinvointi

Radikaali hyvinvointi on välttämättömyys

Radikaalissa hyvinvoinnissa keskeistä on yhteisöllinen näkökulma.