Lahjoita tulevaisuus - Give for the Future

Student working at a lab

Lahjoittamalla Aalto-yliopiston tutkimukseen ja opetukseen olet mukana ratkomassa ihmiskunnan suuria haasteita ja rakentamassa kestävää tulevaisuutta kanssamme. Blogin kirjoittajat ovat Aalto-yliopiston lahjoittajasuhteista vastaavia asiantuntijoita ja kumppaneitamme. Blogit ovat suomeksi tai englanniksi.

By donating to Aalto University's research and education, you are involved in solving humanity's great challenges and building a sustainable future with us. The authors of the blog are Aalto University's experts responsible for donor relations and our partners. The blogposts are written in English or Finnish.

Blog posts

Graduation party

Kyunghyun Cho: It’s time to give back to Aalto community

Aalto University has given me so much, both for my career and life in general. This is a chance for me to give back.

Opettaja ja opiskelija radiokaiuttomassa huoneessa

Teppo Heiskanen: Miksi tutkimukseen ja opetukseen kannattaa lahjoittaa?

Toisin kuin Yhdysvalloissa, Suomessa yliopistojen perusrahoitus tulee valtiolta. Miksi lahjoittaa yliopistoille, joita tuetaan verovaroin?